Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJaworowicz, Magdalena
dc.contributor.authorJaworowicz, Piotr
dc.date.accessioned2016-11-08T12:33:04Z
dc.date.available2016-11-08T12:33:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-83-8085-256-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10675
dc.description.abstractKsiążka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherDifin SApl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectexperietial marketingpl_PL
dc.subjectwydarzenia specjalnepl_PL
dc.subjectzintegrowana komunikacja marketingowapl_PL
dc.subjectevent mar ketingpl_PL
dc.subjectkomunikacja marketingowapl_PL
dc.titleEvent marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.description.epersonWydawnictwo Difin
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska