• English 
    • English
    • polski
  • Help
  • Login
    • English
    • polski
View Item 
  •   CeON Repository Home
  • Repozytorium CeON
  • Artykuły / Articles
  • View Item
  •   CeON Repository Home
  • Repozytorium CeON
  • Artykuły / Articles
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowych

Thumbnail
View/Open
1997_Walesiak_Bak_Badania_Operacyjne_i_Decyzje_nr_1.pdf (703.2Kb)
Date
1997
Author
Walesiak, Marek
Bąk, Andrzej
Metadata
Show full item record
mailto:?subject=I recommend a publication at CeON Repository&body=I recommend a publication “Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowych” available at CeON Repository [http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1084]. Recommend
Abstract
Omówiono ideę i typowe zastosowania analizy czynnikowej w rozwiązywaniu problemów marketingowych. Przedstawiono jej znaczenie w określaniu pozycji danego produktu na rynku w stosunku do produktów konkurencyjnych (na przykładzie napojów bezalkoholowych) oraz jej zastosowanie do redukcji pierwotnego zbioru zmiennych w celu otrzymania kilku czynników głównych, które decydują o wyborze danego produktu przez konsumenta.
URI
http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1084
Collections
  • Artykuły / Articles [15133]

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo i napis Platforma Otwartej Nauki - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAffiliationTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsAffiliationTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

Number of archived items: 20780
View Usage Statistics

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo i napis Platforma Otwartej Nauki - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisu