Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWalesiak, Marek
dc.contributor.authorBąk, Andrzej
dc.date.accessioned2013-03-11T09:09:27Z
dc.date.available2013-03-11T09:09:27Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.citationWalesiak, M., Bąk, A. (1997). Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowych. Badania Operacyjne i Decyzje, 1, 75-87.
dc.identifier.issn1230-1868
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1084
dc.description.abstractOmówiono ideę i typowe zastosowania analizy czynnikowej w rozwiązywaniu problemów marketingowych. Przedstawiono jej znaczenie w określaniu pozycji danego produktu na rynku w stosunku do produktów konkurencyjnych (na przykładzie napojów bezalkoholowych) oraz jej zastosowanie do redukcji pierwotnego zbioru zmiennych w celu otrzymania kilku czynników głównych, które decydują o wyborze danego produktu przez konsumenta.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherOficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiejpl
dc.subjectbadania marketingowepl
dc.subjectanaliza danychpl
dc.subjectanaliza czynnikowapl
dc.titleWykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowychpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl
dc.description.epersonMarek Walesiak


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord