Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChłopek, Zdzisław
dc.contributor.authorSzczepański, Tomasz
dc.date.accessioned2016-12-14T09:16:55Z
dc.date.available2016-12-14T09:16:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10923
dc.description.abstractPraca dotyczy metody oceny emisji zanieczyszczeń i zużycia paliwa dla silników spalinowych o różnych zastosowaniach, pracujących w stanach przypadkowych. Stany przypadkowe pracy silnika, to takie, które nie są zdeterminowane schematem narzucanych warunków pracy, a w szczególności nie są ograniczane do stanów statycznych. Proponowana metoda jest uniwersalna w stosunku do silników spalinowych o zastosowaniach zarówno samochodowych, jak i innych. Wyznaczane dzięki niej charakterystyki mogą być wykorzystane do bilansowania emisji zanieczyszczeń i zużycia paliwa dla silników spalinowych o różnych zastosowaniach.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Transportu Samochodowegopl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectsilniki spalinowepl_PL
dc.subjectcharakterystyka ekologicznapl_PL
dc.titleCharakterystyki ekologiczne silników spalinowych w stanach przypadkowychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Transportu Samochodowegopl_PL
dc.description.epersonTomasz Szczepański


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.