Show simple item record

dc.contributor.authorChłopek, Zdzisław
dc.contributor.authorSzczepański, Tomasz
dc.date.accessioned2016-12-14T09:29:39Z
dc.date.available2016-12-14T09:29:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10924
dc.description.abstractW pracy zwrócono uwagę na trudności związane z badaniem właściwości użytkowych silników spalinowych w laboratorium hamownianym w stanach dynamicznych. Stosowane powszechnie testy dynamiczne prowadzą do wyników w postaci uśrednionej w czasie dla całego testu, co uniemożliwia analizę właściwości silników w poszczególnych stanach pracy. Jednym z głównych problemów w tym zakresie jest brak synchronizacji wyników pomiarów pochodzących z różnych torów pomiarowych. W pracy zaproponowano metodę pozwalającą na minimalizację przesunięć fazowych wyników pochodzących z poszczególnych torów.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Transportu Samochodowegopl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectstany dynamicznepl_PL
dc.subjectsilnik spalinowypl_PL
dc.titleOpracowanie metody oceny właściwości użytkowych silników spalinowych w stanach dynamicznychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Transportu Samochodowegopl_PL
dc.description.epersonTomasz Szczepański


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.