dc.contributor.author | Jówko, Ewa | |
dc.date.accessioned | 2016-12-28T21:21:51Z | |
dc.date.available | 2016-12-28T21:21:51Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-8085-357-7 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/11026 | |
dc.description | Fragmenty publikacji | pl |
dc.description.abstract | Publikacja przedstawia nowe spojrzenie na kulturę szkoły poprzez kulturę człowieka (nauczyciela i ucznia), a nie tylko kulturę organizacji. W prezentowanej monografii ukazano, że aspekt dotyczący kultury uczniów i nauczycieli stanowi podwalinę dla kultury każdej szkoły. Autorka jest przekonana, że to właśnie ostatni z wymienionych czynników, głównie jednak kultura nauczycieli, ma decydujące znaczenie w kształtowaniu kultury pracy szkoły: klimatu społecznego, stylu kierowania, oraz stosunków interpersonalnych pomiędzy wszystkimi podmiotami edukacyjnymi. Weryfikacja wiedzy o kulturze szkoły (szczególnie kulturze osobistej i osobowej nauczycieli oraz uczniów) i jej bogacenie wydaje się konieczna. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Difin SA | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | zachowanie uczniów | pl_PL |
dc.subject | kultura nauczycieli | pl_PL |
dc.subject | kultura uczniów | pl_PL |
dc.subject | kultura interpersonalna w szkole | pl_PL |
dc.subject | kultura organizacyjna szkoły | pl_PL |
dc.subject | kultura szkoły | pl_PL |
dc.title | Kultura nauczycieli a kultura uczniów. Implikacje wychowawcze | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
dc.description.eperson | Wydawnictwo Difin | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |