Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJówko, Ewa
dc.date.accessioned2016-12-28T21:21:51Z
dc.date.available2016-12-28T21:21:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-83-8085-357-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11026
dc.descriptionFragmenty publikacjipl
dc.description.abstractPublikacja przedstawia nowe spojrzenie na kulturę szkoły poprzez kulturę człowieka (nauczyciela i ucznia), a nie tylko kulturę organizacji. W prezentowanej monografii ukazano, że aspekt dotyczący kultury uczniów i nauczycieli stanowi podwalinę dla kultury każdej szkoły. Autorka jest przekonana, że to właśnie ostatni z wymienionych czynników, głównie jednak kultura nauczycieli, ma decydujące znaczenie w kształtowaniu kultury pracy szkoły: klimatu społecznego, stylu kierowania, oraz stosunków interpersonalnych pomiędzy wszystkimi podmiotami edukacyjnymi. Weryfikacja wiedzy o kulturze szkoły (szczególnie kulturze osobistej i osobowej nauczycieli oraz uczniów) i jej bogacenie wydaje się konieczna.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherDifin SApl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectzachowanie uczniówpl_PL
dc.subjectkultura nauczycielipl_PL
dc.subjectkultura uczniówpl_PL
dc.subjectkultura interpersonalna w szkolepl_PL
dc.subjectkultura organizacyjna szkołypl_PL
dc.subjectkultura szkołypl_PL
dc.titleKultura nauczycieli a kultura uczniów. Implikacje wychowawczepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.description.epersonWydawnictwo Difin
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska