Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWalesiak, Marek
dc.date.accessioned2013-03-11T12:04:26Z
dc.date.available2013-03-11T12:04:26Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.citationWalesiak, M. (2000). Segmentacja rynku. Kryteria i metody. W: Zeliaś A. (red.), „Przestrzenno-czasowe modelowanie i prognozowanie zjawisk gospodarczych”. Kraków, Wydawnictwo AE, s. 191-201
dc.identifier.isbn83-7252-045-3
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1103
dc.description.abstractNa podstawie literatury przedmiotu w artykule przedstawiono wybrane zagadnienia teoretyczne i metodologiczne dotyczące segmentacji rynku. Scharakteryzowano w tym kontekście: - przydatność wykorzystywanych zmiennych będących podstawą badań segmentacyjnych (charakteryzujących nabywców i ich reakcje, obserwowalnych i nieobserwowalnych); - klasyfikację (ze względu na podejścia i stosowane metody badawcze) i przydatność metod segmentacji rynku (ze względu na kryteria: efektywność dla segmentacji, efektywność predykcyjna, własności statystyczne, znane zastosowania, dostępność oprogramowania); - analizę procedur segmentacyjnych wykorzystywanych w metodologii conjoint analysis, w której jako podstawę wykorzystuje się użyteczności cząstkowe atrybutów produktów.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo AE w Krakowiepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmetody segmentacji rynkupl
dc.subjectanaliza danychpl
dc.subjectsegmentacja rynkupl
dc.titleSegmentacja rynku. Kryteria i metodypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl
dc.description.epersonMarek Walesiak


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.