Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzyszka, Michał
dc.date.accessioned2017-01-03T08:46:37Z
dc.date.available2017-01-03T08:46:37Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationM. Szyszka, Kształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediach, Instytut Rozwoju Służb Społecznych, Warszawa 2012pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11081
dc.publisherInstytut Rozwoju Służb Społecznychpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwizerunek instytucji pomocowychpl_PL
dc.subjectpolityka społecznapl_PL
dc.subjectpublic relations pomocy społecznejpl_PL
dc.titleKształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediachpl_PL
dc.title.alternativeImage formation of social care institutions in mediaen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationJanusz Korczak Pedagogical Universitypl_PL
dc.description.epersonMichał Szyszka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska