Show simple item record

dc.contributor.authorSzyszka, Michał
dc.date.accessioned2017-01-03T08:46:37Z
dc.date.available2017-01-03T08:46:37Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationM. Szyszka, Kształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediach, Instytut Rozwoju Służb Społecznych, Warszawa 2012pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11081
dc.publisherInstytut Rozwoju Służb Społecznychpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwizerunek instytucji pomocowychpl_PL
dc.subjectpolityka społecznapl_PL
dc.subjectpublic relations pomocy społecznejpl_PL
dc.titleKształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediachpl_PL
dc.title.alternativeImage formation of social care institutions in mediaen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationJanusz Korczak Pedagogical Universitypl_PL
dc.description.epersonMichał Szyszka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska