Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPawłowski, Rafał
dc.date.accessioned2017-01-03T09:52:40Z
dc.date.available2017-01-03T09:52:40Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0066-2240
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11092
dc.description.abstractNajważniejszym ogniwem w procesie przygotowania do uczestnictwa w kulturze fizycznej, wskazanym przez badaną młodzież, jest środowisko koleżeńskie, dopiero później placówki wychowawcze (szkoła, uczelnia) i rodzina. Zajęcia wychowania fizycznego w szkole wyższej są odbierane jako bardziej interesujące niż w poprzednich etapach edukacji, ale w odczuciu badanej młodzieży w szkole średniej nabyła ona najwięcej umiejętności sportowych i tam odczuła największy wpływ nauczyciela wf na zainteresowanie ich uprawianiem sportu w czasie wolnym. Mimo tego, że proces wychowania do rekreacji fizycznej powinien, podobnie jak proces wychowania w ogóle, rozpocząć jak najwcześniej, to rodzice nie są wskazywani wśród najważniejszych podmiotów przygotowujących, wdrażających do systematycznego uprawiania sportu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectstudencipl_PL
dc.subjectwychowaniepl_PL
dc.subjectszkoła wyższapl_PL
dc.subjectkultura fizycznapl_PL
dc.titleSzkoły wyższe na tle innych podmiotów przygotowujących młodzież do uczestnictwa w kulturze fizycznejpl_PL
dc.title.alternativeUniversities on background different subjects preparing the youth to participation in physical educationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcachpl_PL
dc.description.epersonRafał Pawłowski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.