Show simple item record

dc.contributor.authorPawłowski, Rafał
dc.date.accessioned2017-01-05T09:28:51Z
dc.date.available2017-01-05T09:28:51Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0066-2240
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11128
dc.description.abstractPonad połowa badanych studentów nie jest zainteresowana uczestnictwem w imprezach sportowych na żywo, czy to w sposób bezpośredni (na stadionie, na hali), czy pośrednio (poprzez relacje radiowe). Najczęstszą formą uczestniczenia w imprezach sportowych jest wykorzystanie pośrednictwa telewizji. We wszystkich formach biernego uczestnictwa w sporcie częściej realizują się mężczyźni, a najmniejsza różnica ma miejsce w przypadku oglądania relacji sportowych w telewizji. Rywalizacja sportowa jest częstym tematem do dyskusji, zwłaszcza w męskim środowisku akademickim.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectstudencipl_PL
dc.subjecttransmisja sportowapl_PL
dc.subjectkibicowaniepl_PL
dc.titleKonsumpcja sportowa w środowisku studenckimpl_PL
dc.title.alternativeSport consumption in student environmentpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcachpl_PL
dc.description.epersonRafał Pawłowski


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.