Show simple item record

dc.contributor.authorPawłowski, Rafał
dc.date.accessioned2017-01-09T08:08:11Z
dc.date.available2017-01-09T08:08:11Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.isbn83-87658-87-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11155
dc.description.abstractChoć studenci turystyki i rekreacji uprawiają turystykę zdecydowanie częściej niż ich rówieśnicy z innych kierunków studiów, to co czwarty student, który w przyszłości być może będzie propagował turystykę, sam jej nie uprawia. Rodzice i nauczyciele powinni odgrywać znaczącą rolę w przybliżaniu swoim dzieciom, wychowankom turystyki, jednak to środowisko koleżeńskie najczęściej wymieniane jest jako źródło pozyskiwania współuczestników podejmowanej aktywności turystycznej. Wycieczki szkolne, wyjazdy z rodzicami, uznawane jako zajęcia w czasie wolnym, mogą być realizowane w poczuciu obowiązku. Rodzice, poprzez własna aktywność turystyczną, w niewielkim stopniu mogą stanowić wzorzec turysty kwalifikowanego dla swoich dzieci. Szkoła propaguje turystykę pieszą, jako najbardziej dostępną wśród form turystyki kwalifikowanej. Jednak co trzeci badany nie zetknął się podczas nauki w szkole podstawowej i średniej z turystyką pieszą, mimo jej powszechnej dostępności.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectstudencipl_PL
dc.subjectturystyka kwalifikowanapl_PL
dc.titleTurystyka kwalifikowana studentów turystyki i rekreacji przed podjeciem studiówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonRafał Pawłowski


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.