Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPawłowski, Rafał
dc.date.accessioned2017-01-09T08:08:11Z
dc.date.available2017-01-09T08:08:11Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.isbn83-87658-87-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11155
dc.description.abstractChoć studenci turystyki i rekreacji uprawiają turystykę zdecydowanie częściej niż ich rówieśnicy z innych kierunków studiów, to co czwarty student, który w przyszłości być może będzie propagował turystykę, sam jej nie uprawia. Rodzice i nauczyciele powinni odgrywać znaczącą rolę w przybliżaniu swoim dzieciom, wychowankom turystyki, jednak to środowisko koleżeńskie najczęściej wymieniane jest jako źródło pozyskiwania współuczestników podejmowanej aktywności turystycznej. Wycieczki szkolne, wyjazdy z rodzicami, uznawane jako zajęcia w czasie wolnym, mogą być realizowane w poczuciu obowiązku. Rodzice, poprzez własna aktywność turystyczną, w niewielkim stopniu mogą stanowić wzorzec turysty kwalifikowanego dla swoich dzieci. Szkoła propaguje turystykę pieszą, jako najbardziej dostępną wśród form turystyki kwalifikowanej. Jednak co trzeci badany nie zetknął się podczas nauki w szkole podstawowej i średniej z turystyką pieszą, mimo jej powszechnej dostępności.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectstudencipl_PL
dc.subjectturystyka kwalifikowanapl_PL
dc.titleTurystyka kwalifikowana studentów turystyki i rekreacji przed podjeciem studiówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonRafał Pawłowski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.