Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGołąb-Andrzejak, Edyta
dc.date.accessioned2017-01-13T20:47:32Z
dc.date.available2017-01-13T20:47:32Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationGołąb-Andrzejak, Edyta. (2011). Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami. Handel Wewnętrzny. II. 70-75.
dc.identifier.issn0438-5403
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11189
dc.description.abstractPrzedsiębiorstwa, funkcjonując na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, stale poszukują nowych form uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. Staje się to coraz trudniejsze wobec licznych działań podejmowanych przez podmioty działające w tej samej branży. W latach 90. ubiegłego stulecia zrodziła się koncepcja marketingu relacji. Obserwując działania podmiotów branży hotelarskiej, wydaje się ona być nadal aktualna. Głównym działaniem podejmowanym przez te podmioty są programy lojalnościowe. Można zadać pytanie, czy są one skutecznym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. Analiza wybranego programu lojalnościowego stosowanego przez Grupę Hotelową Orbis będzie próbą dostarczenia odpowiedzi na to pytanie.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectGrupa Hotelowa Orbispl_PL
dc.subjectprogram ACLUBpl_PL
dc.subjectrelacje z klientamipl_PL
dc.subjectprogram lojalnościowypl_PL
dc.subjectmarketing relacjipl_PL
dc.titleProgram lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientamipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationPolitechnika Gdańskapl_PL
dc.description.epersonEdyta Gołąb-Andrzejak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska