Show simple item record

dc.contributor.authorWąsikowska, Barbara
dc.contributor.authorFuraiji, Fatimah
dc.date.accessioned2017-01-16T08:49:12Z
dc.date.available2017-01-16T08:49:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0438-5403
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11211
dc.description.abstractW artykule przedstawiono niestandardowy sposób badania preferencji zakupowych kobiet i mężczyzn. Główny nacisk został położony na prezentację metody, która została użyta w przeprowadzonym badaniu. Teorię zbiorów przybliżonych zastosowano do identyfikacji reguł zachowań kobiet i mężczyzn kupujących sprzęt AGD.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectodkrywanie wiedzypl_PL
dc.subjectzbiory przybliżonepl_PL
dc.subjectbadanie preferencjipl_PL
dc.subjectzachowania konsumenckiepl_PL
dc.titleBadanie preferencji zakupowych kobiet i mężczyzn metodą zbiorów przybliżonychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.organizationUniversity of Basrah, College of Sciencepl_PL
dc.description.epersonBarbara Wąsikowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska