Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWąsikowska, Barbara
dc.contributor.authorFuraiji, Fatimah
dc.date.accessioned2017-01-16T08:49:12Z
dc.date.available2017-01-16T08:49:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0438-5403
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11211
dc.description.abstractW artykule przedstawiono niestandardowy sposób badania preferencji zakupowych kobiet i mężczyzn. Główny nacisk został położony na prezentację metody, która została użyta w przeprowadzonym badaniu. Teorię zbiorów przybliżonych zastosowano do identyfikacji reguł zachowań kobiet i mężczyzn kupujących sprzęt AGD.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectodkrywanie wiedzypl_PL
dc.subjectzbiory przybliżonepl_PL
dc.subjectbadanie preferencjipl_PL
dc.subjectzachowania konsumenckiepl_PL
dc.titleBadanie preferencji zakupowych kobiet i mężczyzn metodą zbiorów przybliżonychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.organizationUniversity of Basrah, College of Sciencepl_PL
dc.description.epersonBarbara Wąsikowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska