Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWąsikowska, Barbara
dc.date.accessioned2017-01-16T08:53:29Z
dc.date.available2017-01-16T08:53:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0867-1753
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11212
dc.description.abstractEye tracking (okulografia) jest techniką opracowaną już ponad sto lat temu na potrzeby nauk takich jak psychologia czy medycyna. Jednak w ostatnich latach znalazła ona również szerokie zastosowanie w naukach ekonomicznych. W poniższym artykule omówiono sposób działania eye trackera oraz sposób analizy i prezentacji uzyskanych podczas badania danych. W artykule przedstawiono również przykłady zastosowań tej techniki w badaniach marketingowych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiegopl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectbadania marketingowepl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectokulografiapl_PL
dc.subjecteye trackingpl_PL
dc.titleEye tracking w badaniach marketingowychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzaniapl_PL
dc.description.epersonBarbara Wąsikowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska