Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWąsikowska, Barbara
dc.contributor.authorFuraiji, Fatimah
dc.date.accessioned2017-01-16T12:43:32Z
dc.date.available2017-01-16T12:43:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationWąsikowska B., Furaiji F.: Examining Male and Female Purchase Preferences by Means of Rough Set Method, rozdział 7 [w] „Selected Issues of Data Analysis”, Polish Information Processing Society, [red] M.Łatuszyńska, K.Nermend, Szczecin 2012 r., s. 97-110.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11249
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherPolish information Processing Societypl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.titleExamining Male and Female Purchase Preferences by Means of Rough Set Methodpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.organizationUniversity of Basrah, College of Sciencepl_PL
dc.description.epersonBarbara Wąsikowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska