Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁatuszyńska, Małgorzata
dc.contributor.authorWawrzyniak, Agata
dc.contributor.authorFuraiji, Fatimah
dc.date.accessioned2017-01-17T08:29:09Z
dc.date.available2017-01-17T08:29:09Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11260
dc.description.abstractCelem rozważań jest wskazanie możliwości i korzyści użycia symulacji wieloagentowej do badania zachowania konsumentów poprzez przybliżenie jej istoty, omówienie głównych kierunków zastosowań oraz wskazanie komplementarności do innych podejść stosowanych w analizowanym obszarze.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectzachowania konsumentówpl_PL
dc.subjectsymulacja wieloagentowapl_PL
dc.titleSymulacja wieloagentowa w badaniu zachowania konsumentówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.organizationUniversity of Basrah, Irakpl_PL
dc.description.epersonAgata Wawrzyniak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska