Show simple item record

dc.contributor.authorŁatuszyńska, Małgorzata
dc.contributor.authorWawrzyniak, Agata
dc.contributor.authorFuraiji, Fatimah
dc.date.accessioned2017-01-17T08:29:09Z
dc.date.available2017-01-17T08:29:09Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11260
dc.description.abstractCelem rozważań jest wskazanie możliwości i korzyści użycia symulacji wieloagentowej do badania zachowania konsumentów poprzez przybliżenie jej istoty, omówienie głównych kierunków zastosowań oraz wskazanie komplementarności do innych podejść stosowanych w analizowanym obszarze.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectzachowania konsumentówpl_PL
dc.subjectsymulacja wieloagentowapl_PL
dc.titleSymulacja wieloagentowa w badaniu zachowania konsumentówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.organizationUniversity of Basrah, Irakpl_PL
dc.description.epersonAgata Wawrzyniak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska