Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSajdera, Jolanta
dc.date.accessioned2017-01-18T08:29:59Z
dc.date.available2017-01-18T08:29:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2353-7140
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11267
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolnapl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjecttutoring rowieśniczypl_PL
dc.subjectśrednie dzieciństwopl_PL
dc.subjectumiejętności społecznepl_PL
dc.titleUczenie się w kontekście społecznym — tutoring rówieśniczy jako sposób wspierania zdolności społeczno-poznawczych dzieci w sytuacjach interakcyjnychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Pedagogiczny w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonjolasaj@gmail.com Sajdera


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.