Uczenie się w kontekście społecznym — tutoring rówieśniczy jako sposób wspierania zdolności społeczno-poznawczych dzieci w sytuacjach interakcyjnych
dc.contributor.author | Sajdera, Jolanta | |
dc.date.accessioned | 2017-01-18T08:29:59Z | |
dc.date.available | 2017-01-18T08:29:59Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 2353-7140 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/11267 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | tutoring rowieśniczy | pl_PL |
dc.subject | średnie dzieciństwo | pl_PL |
dc.subject | umiejętności społeczne | pl_PL |
dc.title | Uczenie się w kontekście społecznym — tutoring rówieśniczy jako sposób wspierania zdolności społeczno-poznawczych dzieci w sytuacjach interakcyjnych | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie | pl_PL |
dc.description.eperson | jolasaj@gmail.com Sajdera |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.