Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKosztowniak, Aneta
dc.date.accessioned2017-02-03T12:54:24Z
dc.date.available2017-02-03T12:54:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2392-2443
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11423
dc.description.abstractPozytywnie zweryfikowano hipotezy badawcze zakładające, że czynniki kulturowe wpływają na działalność koncernów transnarodowych (TNC) kanałem wewnętrznym (poprzez zasób wielokulturowego kapitału ludzkiego zatrudnionego w koncernie), jak i kanałem zewnętrznym, przenikającym z otoczenia biznesowego, ze strony kooperantów, klientów i konkurencji. Synergia czynników kulturowych wpływających kanałem wewnętrznym i zewnętrznym oddziałuje na skuteczność realizowanej strategii działania TNC.pl_PL
dc.publisherGliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczościpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectstrategie rozwojupl_PL
dc.subjectorientacjepl_PL
dc.subjectmodele organizacyjnepl_PL
dc.subjectbiznes międzynarodowypl_PL
dc.subjectteorie internacjonalizacjipl_PL
dc.subjectZIBpl_PL
dc.subjectczynniki kulturowepl_PL
dc.subjectkoncerny transnarodowepl_PL
dc.titleTNC Activities – motives, forms of internationalization, development strategies and cultural factorsen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiupl_PL
dc.description.epersonOlimpia Gogolin


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.