Show simple item record

dc.contributor.authorKosztowniak, Aneta
dc.date.accessioned2017-02-03T12:54:24Z
dc.date.available2017-02-03T12:54:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2392-2443
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11423
dc.description.abstractPozytywnie zweryfikowano hipotezy badawcze zakładające, że czynniki kulturowe wpływają na działalność koncernów transnarodowych (TNC) kanałem wewnętrznym (poprzez zasób wielokulturowego kapitału ludzkiego zatrudnionego w koncernie), jak i kanałem zewnętrznym, przenikającym z otoczenia biznesowego, ze strony kooperantów, klientów i konkurencji. Synergia czynników kulturowych wpływających kanałem wewnętrznym i zewnętrznym oddziałuje na skuteczność realizowanej strategii działania TNC.pl_PL
dc.publisherGliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczościpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectstrategie rozwojupl_PL
dc.subjectorientacjepl_PL
dc.subjectmodele organizacyjnepl_PL
dc.subjectbiznes międzynarodowypl_PL
dc.subjectteorie internacjonalizacjipl_PL
dc.subjectZIBpl_PL
dc.subjectczynniki kulturowepl_PL
dc.subjectkoncerny transnarodowepl_PL
dc.titleTNC Activities – motives, forms of internationalization, development strategies and cultural factorsen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiupl_PL
dc.description.epersonOlimpia Gogolin


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.