Show simple item record

dc.contributor.authorŁuczak, Jacek
dc.date.accessioned2017-02-05T16:07:49Z
dc.date.available2017-02-05T16:07:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11442
dc.publisherUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmetody i techniki doskonaleniapl_PL
dc.subjectsatysfakcja klientówpl_PL
dc.subjectwymagania klientówpl_PL
dc.subjectzarządzanie jakościąpl_PL
dc.titleWykorzystanie metod i technik zarządzania jakością dla zapewnienia satysfakcji klientów na przykładzie dostawców branży motoryzacyjnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonJacek Łuczak


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.