Show simple item record

dc.contributor.authorSzurmiński, Łukasz
dc.date.accessioned2013-03-16T21:33:58Z
dc.date.available2013-03-16T21:33:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-83-7545-304-1
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1149
dc.description.abstractTekst prezentuje kolejne stadia rozwoju współpracy na linii armia - dziennikarze podczas relacjonowania konfliktów zbrojnych; od pełnej otwartości na media, poprzez całkowite ich odizolowanie aż po wypracowanie modelu współpracy, zadowalającego obie strony tej relacjipl
dc.language.isoplpl
dc.publisherAsprapl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmanufacturing consentpl
dc.subjectembedded journalismpl
dc.subjectefekt CNNpl
dc.subjectdziennikarstwo wojennepl
dc.titleMedia na wojnie: modele relacji wojsko-dziennikarze na przykładzie konfliktów zbrojnych XX i XXI wiekupl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationWydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.description.epersonŁukasz Szurmiński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska