Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBeseda, Jan
dc.contributor.authorMachát, Zbyněk
dc.contributor.authorŠmídová, Michaela
dc.date.accessioned2017-03-30T22:00:54Z
dc.date.available2017-03-30T22:00:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationJan Beseda, Zbyněk Machát, Michaela Šmídová, “TACTILE GENERATION” AND “DIGITAL IMMIGRANTS”: USING MEDIA IN THE FORMAL AND INFORMAL EDUCATION, [w] E-learning and Intercultural Competences Development in Different Countries, Editor Smyrnova-Trybulska E., Studio-Noa for University of Silesia, Katowice-Cieszyn 2014, 484 p. ISBN 978-83-60071-76-2, p. 215-227en
dc.identifier.isbn978-83-60071-76-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11787
dc.description.abstractThe article focuses on the way in which current Czech pupils and students as the representatives of the so-called “tactile generation” use various types of media in formal and informal education and what their teachers think about using media in education. The research was designed as practical research. Pupils from one elementary school in Prague (10 – 15 years) and students from two high schools (15 – 20 years) participated in this research. This research serves as the basis for discussion of the role of (new) media in the process of education of Czech youth.en
dc.language.isoen
dc.publisherStudio NOA for University of Silesiaen
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecttactile generationen
dc.subjectmediaen
dc.subjecteducationen
dc.subjectCzech Republicen
dc.subjectdigital immigrantsen
dc.title“Tactile Generation” and “Digital Immigrants”: Using Media in the Formal and Informal Educationen
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationCentre for Higher Education Studiesen


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska