Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDębowski, Horacy
dc.contributor.authorStęchły, Wojciech
dc.date.accessioned2017-04-06T10:58:28Z
dc.date.available2017-04-06T10:58:28Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDebowski, H., Stechly, W. (2015), Implementing ECVET Principles.Reforming Poland’s Vocational Education and Training Through, Learning Outcomes Based Curricula and Assessment. Warsaw Forum of Economic Sociology 6:2(12)en
dc.identifier.issn2081-9633
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11846
dc.description.abstractThe aim of this article is twofold. First, to propose what it means to implement the European Credit System for Vocational Education and Training (ECVET) into a national qualications system. Second, to describe in detail the key elements and broader context of the vocational education reform in Poland, which introduced the learning outcomes approach and ECVET system. We show that key ECVET principles were implemented in Poland because they were treated more as a means to modernise the national VET system, rather than to promote the international mobility of learners.en
dc.language.isoen
dc.publisherWarsaw School of Economicsen
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectlearning outcomesen
dc.subjectcredit accumulation and transferen
dc.subjectvalidationen
dc.subjectassessmenten
dc.titleImplementing ECVET Principles. Reforming Poland's Vocational Education and Training through Learning Outcomes Based Curricula and Assessmenten
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationInstytut Badań Edukacyjnychen


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.