Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSławiński, Stanisław
dc.contributor.authorDębowski, Horacy
dc.contributor.authorChłoń-Domińczak, Agnieszka
dc.contributor.authorKraśniewski, Andrzej
dc.contributor.authorPierwieniecka, Roksana
dc.contributor.authorStęchły, Wojciech
dc.contributor.authorZiewiec, Gabriela
dc.date.accessioned2017-04-19T08:15:15Z
dc.date.available2017-04-19T08:15:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSławiński, S., Dębowski, H. (red.) (2013). Raport Referencyjny. Odniesienie Polskiej Ramy Kwalifikacji na rzecz uczenia sie przez całe życie do Europejskiej Ramy Kwalifikacji. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnychpl
dc.identifier.isbn978-83-61693-13-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11936
dc.description.abstractRaport przedstawia odniesienie Polskiej Ramy Kwalifikacji (PRK) do Europejskiej Ramy Kwalifikacji (ERK). W raporcie przedstawiono także przebieg i stan zaawansowania prac nad projektami innych rozwiązań mających na celu modernizację krajowego systemu kwalifikacji w Polsce.pl
dc.language.isopl
dc.publisherInstytut Badań Edukacyjnychpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectrama kwalifikacjipl
dc.subjectuczenie się przez całe życiepl
dc.subjectedukacja pozaformalnapl
dc.subjectuczenie się nieformalnepl
dc.subjectECVETpl
dc.subjectECTSpl
dc.titleRaport Referencyjny. Odniesienie Polskiej Ramy Kwalifikacji na rzecz uczenia sie przez całe życie do Europejskiej Ramy Kwalifikacjipl
dc.title.alternativeRaport Referencyjnypl
dc.typereportpl
dc.contributor.organizationInstytut Badań Edukacyjnychpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.