Show simple item record

dc.contributor.authorHofmokl, Justyna
dc.contributor.authorSawko, Katarzyna
dc.contributor.authorŚliwowski, Kamil
dc.contributor.authorToczyski, Piotr
dc.contributor.authorFiliciak, Mirosław
dc.contributor.authorGajek, Ewa
dc.contributor.authorGrynberg, Marcin
dc.contributor.authorGregorczyk, Grażyna
dc.contributor.authorGrzybowski, Andrzej
dc.contributor.authorKędracka-Feldman, Ewa
dc.contributor.authorRostkowska, Małgorzata
dc.contributor.authorSijko, Kamil
dc.contributor.authorStokowska, Anna
dc.contributor.authorJałosińska, Agata
dc.date.accessioned2017-07-17T07:31:21Z
dc.date.available2017-07-17T07:31:21Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationJ Hofmokl, K Sawko, K Śliwowski, P Toczyski, M Filiciak et al (2012). Cyfrowa szkoła: założenia komponentu badawczego. Warszawa: Centrum Cyfrowe dla Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.pl
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/12612
dc.description.abstractOpracowując założenia komponentu korzystaliśmy z najnowszych analiz, dotychczasowych doświadczeń polskich i zagranicznych projektów wykorzystujących TIK w szkołach, konsultowaliśmy się z ekspertami i praktykami, przeprowadziliśmy dziesiątki rozmów i wywiadów z nauczycielami, odbyliśmy wielogodzinne spotkania i narady wewnętrzne. Efektem tej pracy jest poniższe opracowanie, które składa się z trzech części. Pierwsza część stanowi wprowadzenie do tematu wdrożenia TIK do szkół. W drugiej części przedstawiamy szczegółowy opis planowanego przebiegu komponentu badawczego oraz rekomendacje dotyczące jego realizacji. W trzeciej części dzielimy się zebranymi w trakcie pracy nad komponentem badawczym doświadczeniami związanymi z funkcjonowaniem TIK w polskich szkołach.pl
dc.description.sponsorshipMinisterstwo Administracji i Cyfryzacji
dc.publisherCentrum Cyfrowe Projekt:Polskapl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja cyfrowapl
dc.subjectedukacja medialnapl
dc.titleCyfrowa szkoła: założenia komponentu badawczegopl
dc.title.alternativeZałożenia komponentu badawczego Cyfrowa szkołapl
dc.typebookpl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska