Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁosiewicz, Malgorzata
dc.date.accessioned2017-07-20T06:31:37Z
dc.date.available2017-07-20T06:31:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationŁosiewicz, M. (2013). Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa. W: M. Kaczmarczyk, D. Rott, M. Boczkowska (red.), Problemy konwergencji mediów. T. 1 (s. 331–339). Sosnowiec: Oficyna Wydawnicza „Humanitas”; Praha: Verbum.pl
dc.identifier.isbn978-83-61991-35-9
dc.identifier.isbn978-80-87800-00-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/12647
dc.description.abstractJednym z symboli konwergencji są media społecznościowe. Ich popularność sprawia, że dyskusja dotycząca tego obszaru zatacza coraz szersze kręgi. Sukces Facebooka, Twittera, nk.pl spowodował, że miliony osób zapragnęły uczestniczyć w sieciowych społecznościach. Poza nastoletnimi zapaleńcami, również poważne firmy widzą potrzebę wykorzystania nowych narzędzi internetowych. Zaczynają postrzegać media społecznościowe nie tylko jako miejsce pełne rozrywki i zabawy, ale także jako element możliwy do zagospodarowania przez szeroko rozumiany biznes. Wyjątkowe cechy w fuzji z nieograniczoną przestrzenią Internetu tworzą nieznany potencjał. Siła i energia oraz natychmiastowa mobilność sprawiają, że przepływ informacji jest lepszy niż w dotychczas wykorzystywanych narzędziach. Ich wszechobecność, dokładne rozpoznanie i użytkowanie przez kadrę zarządzającą są również przyczynkiem do wdrażania w systemy komunikacji organizacyjnej. Czy wobec tego polskie przedsiębiorstwa korzystają z mediów społecznościowych? Które serwisy cieszą się ich największym uznaniem? Do jakich celów są wykorzystywane? Czy działania oparte są o strategie i przebiegają w sposób systematyczny, czy może są wynikiem pewnych bezplanowych impulsów? Odpowiedzi na te pytania pozwolą na wstępną diagnozę stanu wykorzystania mediów społecznościowych przez przedsiębiorstwa w Polsce.pl
dc.description.abstractOne of the symbols of convergence is social media. Their popularity causes that discussion about them is becoming increasingly popular. The success of Facebook, Twitter and nk.pl resulted in millions of people wanting to participate in social networks. Not only teenagers, but also professional companies see the need to use new Internet tools. They begin to perceive social media not just as a place for entertainment, but as an element to manage by broadly defined business. The outstanding attributes in combination with unlimited space of the Internet create unknown potential. Strength, energy and immediate mobility result in better flow of information than it was until now. Their ubiquity, precise recognition and utilisation by managing faculty are also a contribution to implementation in organisational communication systems. Therefore, do Polish companies make use of social media? Which media enjoy their greatest reputation? What purposes are they used for? Are actions backed up with strategies and are they systematic or maybe spontaneous? Answering these questions enables initial diagnosis of the use of social media by polish companies.en
dc.language.isopl
dc.publisherOficyna Wydawnicza „Humanitas”; Verbumpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmedia społecznościowepl
dc.subjectkomunikacjapl
dc.subjectnowe mediapl
dc.subjectserwisy społecznościowepl
dc.subjectstrategiapl
dc.subjectfirmypl
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectnew mediaen
dc.subjectsocial networkingen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectbusinessen
dc.titleKu strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwapl
dc.title.alternativeTowards a strategy for the use of social media by Polish companiesen
dc.typebookPartpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.