Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁosiewicz, Małgorzata
dc.contributor.authorRyłko-Kurpiewska, Anna
dc.date.accessioned2017-07-20T06:34:05Z
dc.date.available2017-07-20T06:34:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationŁosiewicz, M., Ryłko-Kurpiewska, A. (2015). Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies. W: K. Dudek, M. Koszembar-Wiklik, P. Celej, M. Boczkowska (red.), Problemy konwergencji mediów. T. 2 (s. 129–140). Sosnowiec: Oficyna Wydawnicza „Humanitas”; Praha: Verbum.en
dc.identifier.isbn978-83-64788-13-0
dc.identifier.isbn978-80-87800-33-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/12648
dc.description.abstractThe electric power sector has been changing its attitude towards communication with the world. Social communication becomes a strategic element in managing many processes and projects. Naturally enough, the pursued communication strategies draw the attention of mass media. In order to sustain the attention, interesting and modern ways of transmitting information are needed. The authors have undertaken an analysis aimed at presenting innovative communication solutions. They attempt at finding out which of the solutions are particularly efficient, what kinds of forms meet with the greatest interest of the audience and which messages become best embedded in human memory. Finally, they try to establish the contents which might serve as a kind of the sector’s “labels” shaping the image of its companies. The activity of major power companies of Poland in that respect has been assessed.en
dc.description.abstractSektor firm elektroenergetycznych zmienia swe podejście do komunikacji z otoczeniem zewnętrznym. Komunikacja społeczna staje się strategicznym elementem w zarządzaniu wieloma procesami i projektami. Realizowane strategie komunikacyjne budzą zainteresowanie mediów. Aby podtrzymać ich uwagę, potrzebne są interesujące formy i nowoczesne nośniki. Autorki podejmują się analizy, która ma na celu prezentację innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Próbują odpowiedzieć na pytania dotyczące efektywności w środowisku odbiorców; jakie formy spotykają się z największym zainteresowaniem, które przekazy najdłużej zapadają w pamięci, które stają się swoistymi wizerunkowymi „etykietami”. Ocenie zostaną poddane działania największych firm z branży energii elektrycznej w Polsce.pl
dc.language.isoen
dc.publisherOficyna Wydawnicza „Humanitas”; Verbumen
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectelectric power sectoren
dc.subjectsocial communicationen
dc.subjectcommunication strategiesen
dc.subjectsyncretism of forms and mediaen
dc.subjectcommunication of the electric power industryen
dc.subjectsektor elektroenergetycznypl
dc.subjectstrategie komunikacyjnepl
dc.subjectsynkretyzm form i nośnikówpl
dc.subjectkomunikacja społecznapl
dc.subjectkomunikowanie sektora elektroenergetycznegopl
dc.titleSyncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategiesen
dc.title.alternativeSynkretyzm form i nośników wykorzystywanych przez sektor elektroenergetyczny w strategiach komunikacyjnychpl
dc.typebookParten
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskien


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.