Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2017-09-14T08:59:03Z
dc.date.available2017-09-14T08:59:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego, w: A. Kozłowska, A.M. WIśniewska (red.), Reklama i PR z pespektywy współczesnych problemów komunikacji marketingowej, Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu, Warszawa 2016pl
dc.identifier.issn1734-4468
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/12896
dc.description.abstractModel reklamowy może być z jednej strony wykorzystywany do przygotowania strategii komunikacyjnej, z drugiej zaś może stanowić podstawę organizacji procesu badawczego i identyfikacji sekwencji oddziaływania reklamy na konsumenta. Tymczasemwiedza o tym, w jaki sposób reklama wpływa na konsumenta, wydaje się być wciąż niewystarczająca. Głównym celem badawczym jest dopracowanie ram koncepcyjnych narzędzia badającego przekaz reklamowy pod kątem wykorzystywanych sekwencji reklamowych. Podstawą opracowania narzędzia badawczego stał się model Rossitera-Percy’ego.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectkonsumentpl
dc.titleJak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’egopl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSGHpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska