Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Debata o debacie. Relacje online debat prezydenckich
(Wydział Polonistyki UW, 2016)
W konwergentnych mediach tworzone są nowe formy przekazu – przykładem jest internetowa relacja na żywo, wykorzystywana do przybliżania internautom różnego typu wydarzeń, w tym przedwyborczych debat telewizyjnych. Równolegle ...
Debaty telewizyjne w kampanii wyborczej: samorządowej (2014 r.) i parlamentarnej (2015 r.)
(Wydział Polonistyki UW, 2016)
Celem niniejszego artykułu jest charakterystyka telewizyjnych debat przedwyborczych, organizowanych na szczeblu lokalnym i regionalnym w kampaniach do samorządu (2014 r.) i parlamentu (2015 r.). Analiza dotyczyła zarówno ...
„Oczyścić przedpole” - funkcje metafor w prezydenckich debatach przedwyborczych
(Wydział Polonistyki UW, 2016)
Artykuł dotyczy metafor używanych przez uczestników debat prezydenckich. Metafory to bardzo ważne retoryczne narzędzie służące budowaniu przywództwa i przedstawianiu wizji państwa. Mogą pełnić różne funkcje: budzić emocje, ...
Co zostaje w Sieci po debacie? Próba analizy memów publikowanych po debatach przedwyborczych
(Wydział Polonistyki UW, 2016)
Celem tego artykułu jest próba opisu i analizy memów, które były publikowane w internecie po telewizyjnych debatach przedwyborczych przede wszystkim w roku 2015, uwzględnione zostaje również kilka przykładów z roku 2010. ...