Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Komizm filmu reklamowego jako praktyka popkultury
(2018)
Praca dotyczy zagadnienia komizmu występującego w filmach reklamowych w odniesieniu do popkultury. Przykładami, do których się odniosłam są: Serce i Rozum - Pieprz i sól, Vicks, Poznaj historię Stefana #weekending, Nasivin ...
Komunikacja dyplomatyczna na przykładzie analizy aktów mowy Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej - Andrzeja Dudy
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2018)
Tematem niniejszej pracy jest przedstawienie i analiza komunikacji dyplomatycznej na przykładzie wypowiedzi Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej – Andrzeja Dudy. Internet umożliwił prowadzenie procesów dyplomatycznych w ...
Medialny obraz kobiety w kampaniach reklamowych wybranych marek sportowych
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2018)
W niniejszej pracy została podjęta próba zrekonstruowania medialnego obrazu kobiety na podstawie kampanii reklamowych wybranych marek sportowych. Przyjęta metodologia semantyczna zakłada analizę pod względem strukturalno ...
Od powieści do adaptacji – powoływanie do życia postaci literatury fantasy na przykładzie Severusa Snape’a, bohatera sagi J.K Rowling o Harrym Potterze
(2018)
W niniejszej rozprawie przedstawiam kolejne etapy tworzenia postaci w filmie będącym adaptacją powieści fantasy. Praca polega na analizie kolejnych kroków podejmowanych przez osoby zaangażowane w produkcję ekranizacji, ...
Storytelling w reklamach "Twardowsky" i "Twardowsky 2.0"
(2018)
Praca stanowi analizę reklam Twardowsky oraz Twardowsky 2.0. Stara się ustalić przyczyny decyzji Allegro o powstaniu krótkometrażowych filmów fantasy — Legendy Polskie. Wyjaśnia cechy dystynktywne storytellingu przy pomocy ...