Show simple item record

dc.contributor.authorKrzyworzeka, Paweł
dc.date.accessioned2013-03-28T21:56:35Z
dc.date.available2013-03-28T21:56:35Z
dc.date.issued2013-03-28
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1315
dc.description.abstractCelem tego przeglądowego artykułu jest krytyczna analiza zagadnienia pracy emocjonalnej oraz, przede wszystkim, wskazanie jaki wpływ wywarła ta koncepcja na obszar badań organizacji i zarządzania. Zauważyć można znaczące zainteresowanie emocjami, szczególnie wśród badaczy sektora usług w stanach zjednoczonych. Impulsem na napisania tego przeglądowego artykułu było spostrzeżenie, że ten wyraźnie wydzielony nurt w międzynarodowej literaturze z zakresu zarządzania, w Polsce jest jedynie lekko zaznaczony.pl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectsektor usługpl_PL
dc.subjectkultura organizacyjnapl_PL
dc.subjectzarządzanie emocjamipl_PL
dc.titleKulturowe aspekty emocji w zarządzaniupl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.contributor.organizationKozminski University
dc.description.epersonPawel Krzyworzeka


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.