Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKrzyworzeka, Paweł
dc.date.accessioned2013-03-28T21:56:35Z
dc.date.available2013-03-28T21:56:35Z
dc.date.issued2013-03-28
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1315
dc.description.abstractCelem tego przeglądowego artykułu jest krytyczna analiza zagadnienia pracy emocjonalnej oraz, przede wszystkim, wskazanie jaki wpływ wywarła ta koncepcja na obszar badań organizacji i zarządzania. Zauważyć można znaczące zainteresowanie emocjami, szczególnie wśród badaczy sektora usług w stanach zjednoczonych. Impulsem na napisania tego przeglądowego artykułu było spostrzeżenie, że ten wyraźnie wydzielony nurt w międzynarodowej literaturze z zakresu zarządzania, w Polsce jest jedynie lekko zaznaczony.pl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectsektor usługpl_PL
dc.subjectkultura organizacyjnapl_PL
dc.subjectzarządzanie emocjamipl_PL
dc.titleKulturowe aspekty emocji w zarządzaniupl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.contributor.organizationKozminski University
dc.description.epersonPawel Krzyworzeka


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.