Show simple item record

dc.contributor.authorZmyślony, Piotr
dc.date.accessioned2013-04-02T09:07:55Z
dc.date.available2013-04-02T09:07:55Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationZmyślony, P., 2001, Wpływ sztuki filmowej na rozwój nowych produktów turystycznych w Polsce, "Problemy turystyki" 2001, nr 3-4, 21-30pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1327
dc.description.abstractW artykule przedstawiono wzajemne związki kultury i sztuki filmowej z turystyką. Sztuka filmowa, jako część kultury, może powodować przemieszczanie się osób poza swoje miejsce zamieszkania oraz związany z tym transfer pieniądza. Turystyka z kolei może stać się przyczyną konserwacji obiektów, miejsc, a nawet urządzeń związanych z kinem oraz tworzeniem wydarzeń o tematyce filmowej. Tezę artykułu o szansie rozwoju nowych produktów turystycznych w Polsce dzięki sztuce filmowej uzasadniono poprzez ukazanie różnorodności motywów wyjazdów związanych ze sztuką filmową oraz odpowiadające im atrakcje.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherInstytut Turystyki w Warszawiepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectturystyka kulturowapl
dc.subjectfilmpl
dc.subjectkulturapl
dc.subjectprodukt turystycznypl
dc.titleWpływ sztuki filmowej na rozwój nowych produktów turystycznych w Polscepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationAkademia Ekonomiczna w Poznaniupl
dc.description.epersonPiotr Zmyślony


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.