Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChoroś, Błażej
dc.contributor.authorSkrabacz, Ewa
dc.date.accessioned2017-12-13T09:56:34Z
dc.date.available2017-12-13T09:56:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationBłażej Choroś, Ewa Skrabacz, Debaty telewizyjne w kampanii wyborczej: samorządowej (2014 r.) i parlamentarnej (2015 r.), w: 20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych, red. A. Budzyńska-Daca, Warszawa 2016pl
dc.identifier.isbn978-83-65667-06-9
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/13498
dc.description.abstractCelem niniejszego artykułu jest charakterystyka telewizyjnych debat przedwyborczych, organizowanych na szczeblu lokalnym i regionalnym w kampaniach do samorządu (2014 r.) i parlamentu (2015 r.). Analiza dotyczyła zarówno ilościowego wymiaru zjawiska, jak i formatu poszczególnych debat. Badania pokazują, że – zwłaszcza w przypadku kampanii parlamentarnej – debaty telewizyjne były stałym jej elementem, przyjęte zaś formaty (choć zróżnicowane) nie stwarzały warunków sprzyjających prowadzeniu dyskusji (brak możliwości interakcji etc.).pl
dc.publisherWydział Polonistyki UWpl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdebata telewizyjnapl
dc.subjectdebata przedwyborczapl
dc.subjectdebata prezydenckapl
dc.subjectkampania wyborczapl
dc.subjectwybory samorządowepl
dc.subjectwybory parlamentarnepl
dc.titleDebaty telewizyjne w kampanii wyborczej: samorządowej (2014 r.) i parlamentarnej (2015 r.)pl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Opolskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska