Przeglądaj Katedra Arabistyki i Islamistyki WO UW według tematu "media"
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
-
„Czas przemówić” – kampanie społeczne w świecie arabskim
(Ibidem, 2010)W rozdziale przedstawiono kilka przykładów kampanii społecznych, które w ostatnich latach przeprowadzono w różnych zakątkach szeroko definiowanego świata arabskiego. Starałam się wybrać tylko te najciekawsze, przyjmując ... -
Global or Local? Arab Mediascape in the Information Age. Towards the New World Communication Order?
(Katedra Arabistyki i Islamistyki, Uniwersytet Warszawski, 2007)In the contemporary world characterized by the dynamic progress of technology and easiness with which the media transcend the national boundaries, the historical communication peripheries seems to gradually disappear. ... -
Złota kula spadająca do błękitnych wód (mitologia Al-Dżaziry)
(Ibidem, 2009)Współcześnie antropolodzy chętnie widzą w mediach rodzaj nowoczesnej mitologii2, co oznacza, że światu potrzeba nowych wartości w starych, wypróbowanych formach. Fascynacja treścią przekazów i postaci medialnych, do granic ...