dc.contributor.author | Domagała-Zyśk, Ewa | |
dc.contributor.author | Knopik, Tomasz | |
dc.contributor.author | Oszwa, Urszula | |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T13:26:48Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T13:26:48Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-93-65450-87-6 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/14269 | |
dc.publisher | ORE | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | diagnoza funkcjonalna | pl |
dc.subject | średni wiek szkolny | pl |
dc.subject | TROS-KA | pl |
dc.subject | rozwój społeczno-emocjonalny | pl |
dc.subject | specjalne potrzeby edukacyjne | pl |
dc.title | Diagnoza funkcjonalna rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów w wieku 9-13 lat | pl |
dc.type | book | pl |
dc.contributor.organization | Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie | pl |