Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorAntonik, Dominik
dc.date.accessioned2018-01-29T11:18:07Z
dc.date.available2018-01-29T11:18:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationD. Antonik, "The Author as a Brand", , transl. by A. Barys, Teksty Drugie. English Edition, 2 (2016), 174-190.en
dc.identifier.issn0867-0633
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14325
dc.descriptionTekst umieszczony w bazie w ramach projektu NPRH "Polskie studia literacko-kulturowe II. Wydanie monograficznych numerów 'Tekstów Drugich' w wersji angielskojęzycznej i umieszczenie ich w międzynarodowych bazach danych”.pl
dc.description.sponsorshipNarodowy Program Rozwoju Humanistyki
dc.language.isoen
dc.publisherThe Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciencesen
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectWitkowski Michałen
dc.subjectpublishing marketen
dc.subjectauthorsen
dc.subjectmass mediaen
dc.titleThe Author as a Branden
dc.typearticleen


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.