Show simple item record

dc.contributor.authorPlichta, Jarosław
dc.date.accessioned2013-04-16T10:07:12Z
dc.date.available2013-04-16T10:07:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1899-7988
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1432
dc.description.abstractProblem społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych związany jest z obiektywnymi i subiektywnymi czynnikami kształtującymi procesy wymiany i relacje pomiędzy interesariuszami, a w szczególności nabywcami towarów. Przedsiębiorstwa handlowe pełnią istotną rolę w procesach wymiany, jej kosztów, w tym kosztów transakcyjnych. Przestrzeń sprzedażowa jest miejscem dokonywania transakcji wymiennych, gdzie mamy wiele przykładów funkcjonowania mechanizmów tworzących sytuację asymetrii informacji i możliwość oraz chęć realizacji renty informacyjnej przez strony transakcji. W tym celu przedsiębiorstwa handlowe wykorzystują szereg narzędzi z zakresu merchandisingu powodujących pozytywne oraz negatywne efekty zewnętrzne.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmerchandisingpl
dc.subjecthandel detalicznypl
dc.subjectspołeczna odpowiedzialność biznesupl
dc.subjectkoszty transakcyjnepl
dc.titleProblem kosztów transakcyjnych w budowaniu społecznej odpowiedzialność przedsiębiorstw handlowych w obszarze merchandisingupl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Krakowiepl
dc.description.epersonJarosław Plichta
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska