Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKostolányová, Kateřina
dc.date.accessioned2018-02-05T14:55:36Z
dc.date.available2018-02-05T14:55:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKostolányová Kateřina, 2013: Personalised Education Theory, [in] E-learning & Lifelong Learning. Monograph. Sc. Editor Eugenia Smyrnova-Trybulska, Studio Noa for University of Silesia in Katowice, Katowice-Cieszyn, pp. 133-143. ISBN 978-83-60071-66-3.en
dc.identifier.isbn978-83-60071-66-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14435
dc.description.abstractThe article describes a new form of e-learning – adaptive e-learning. The theory of this form is based on a series of pedagogical-psychological rules which are aimed at technical possibilities of today’s IT. The very basics of adaptive elearning is comprised of the student’s learning style and a group of algorithms which will assign the suitable study material to a student according to his/her learning style. This whole process is automatized and secured by a virtual teacher – control manager. Its functions will be described in detail in this article.en
dc.language.isoen
dc.publisherStudio NOA for University of Silesia in Katowiceen
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectindividualizationen
dc.subjectadaptive teaching processen
dc.subjecte-learning environmenten
dc.subjectadaptive study aidsen
dc.titlePersonalised Education Theorypl
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationUniversity of Ostravaen


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska