Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGutiérrez-Esteban, Prudencia
dc.contributor.authorMikiewicz, Piotr
dc.date.accessioned2018-02-05T15:21:30Z
dc.date.available2018-02-05T15:21:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationGutiérrez-Esteban Prudencia, Mikiewicz Piotr, 2013: How Do I Learn? A Case Study of Lifelong Learning of European Young, [in] E-learning & Lifelong Learning. Monograph Sc. Editor Eugenia Smyrnova-Trybulska, Studio Noa for University of Silesia in Katowice, Katowice-Cieszyn, pp. 69-76. ISBN 978-83-60071-66-3.en
dc.identifier.isbn978-83-60071-66-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14445
dc.description.abstractEuropean young people are categorized as the New Learners Millenium that learn at everyplace and everywhere, by their own and/or in community, such as in real as virtual world. Thus, learning can be provided by educational institutions as well as informal online scenarios, where information is freely distributed at any time. The core question in this field is about the relation between formal education and process of acquiring knowledge. The paper shows findings about some perspectives in that mater presented by participants of the Council of Europe project entitled Edgeryders.en
dc.language.isoen
dc.publisherStudio NOA for University of Silesia in Katowiceen
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectlearningen
dc.subjectlifelong learningen
dc.subjectyouthen
dc.subjectEuropeen
dc.subjecteducationen
dc.titleHow Do I Learn? A Case Study of Lifelong Learning of European Youngen
dc.typebookParten
dc.contributor.organizationUniversity of Extremadura, Spainen
dc.contributor.organizationUniversity of Lower Silesiaen


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska