Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLesiak-Bielawska, Elżbieta Danuta
dc.date.accessioned2018-02-05T15:33:29Z
dc.date.available2018-02-05T15:33:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationLesiak-Bielawska Elżbieta Danuta, 2013: Exploring the Impact of Two Differing Blended Learning Procedures on Teaching English for Specific Purposes, [in] E-learning & Lifelong Learning. Monograph. Sc. Editor Eugenia Smyrnova-Trybulska, Studio Noa for University of Silesia in Katowice, Katowice-Cieszyn, pp. 263-272. ISBN 978-83-60071-66-3.en
dc.identifier.isbn978-83-60071-66-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14451
dc.description.abstractThe paper reports the results of the quasi-experiment conducted in a group of intermediate adult ESL learners, studying international relations at the University of Cardinal Wyszynski in Warsaw in the 2011-2012 academic year. It employed both pre-and posttreatment tests, experimental and control groups, but no random assignment of subjects. Its objective was to compare the impact of two blended learning procedures on teaching English for Specific Purposes. IBM SPPS Statistics 20.0 was employed to conduct the preliminary processing of the collected data and their analysis.en
dc.language.isoen
dc.publisherStudio NOA for University of Silesia in Katowiceen
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectEnglish for Specific Purposesen
dc.subjectblended learningen
dc.subjectvocabulary acquisitionen
dc.subjectreceptive/productive vocabulary knowledgeen
dc.subjectquasi-experimenten
dc.titleExploring the Impact of Two Differing Blended Learning Procedures on Teaching English for Specific Purposespl
dc.typebookParten
dc.contributor.organizationUniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopinaen


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska