Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorHuk, Tomasz
dc.date.accessioned2018-02-06T12:41:30Z
dc.date.available2018-02-06T12:41:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationHuk Tomasz, 2013: Educational Aspects of the Use of Mobile Phones in Upper Secondary School, [in] E-learning & Lifelong Learning. Monograph. Sc. Editor Eugenia Smyrnova-Trybulska, Studio Noa for University of Silesia in Katowice, Katowice-Cieszyn, pp. 443-451. ISBN 978-83-60071-66-3.en
dc.identifier.isbn978-83-60071-66-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14479
dc.description.abstractThis article presents the results of a diagnostic survey conducted among upper secondary school teachers concerning the use of mobile phones at school. The diagnosis presented hereafter is a point of reference for educators who wish to adapt more modern educational practices in regard to the use of information and communication technologies (ICT) in school.en
dc.language.isoen
dc.publisherStudio NOA for University of Silesia in Katowiceen
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmobile phoneen
dc.subjectmobile learningen
dc.subjectteacheren
dc.subjectupper secondary schoolen
dc.titleEducational Aspects of the Use of Mobile Phones in Upper Secondary Schoolen
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationUniversity of Silesia in Katowice, Faculty of Pedagogy and Psychologyen


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska