Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWidelska, Urszula
dc.contributor.authorMichalczuk, Grażyna
dc.date.accessioned2018-02-13T09:43:37Z
dc.date.available2018-02-13T09:43:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationU. Widelska, G. Michalczuk, Proces inwestycyjny a realizacja marketingowej funkcji w przedsiębiorstwie, Akademia Zarządzania 2018, 2(1), s. 6-15pl
dc.identifier.issn2544-512X
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14564
dc.description.abstractGłównym celem artykułu jest identyfikacja działań marketingowych wchodzących w zakres realizacji innowacyjnych projektów inwestycyjnych. Wnioskowanie zostało poparte wynikami analizy dotyczącej przedsięwzięcia innowacyjnego, polegającego na wdrożeniu nowej technologii RFID przez przedsiębiorstwo z terytorium województwa podlaskiego, przeprowadzonej w 2014 roku.pl
dc.language.isopl
dc.publisherAkademia Zarządzania (Academy of Management) Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiejpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectdziałalność badawczo-rozwojowapl
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectinnowacjepl
dc.titleProces inwestycyjny a realizacja marketingowej funkcji w przedsiębiorstwiepl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationPolitechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania, Katedra Marketingu i Przedsiębiorczościpl
dc.contributor.organizationUniwersytet w Białymstoku, Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Informatyki i Rachunkowościpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.