Działania public relations w branży gier komputerowych a decyzje zakupowe konsumentów
Streszczenie
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie wyników badań oceniających uzależnienie
własnych zakupowych wyborów gier komputerowych i konsolowych od działań Public Relations.
Branża tego typu gier to obecnie ogromny, chłonny i przynoszący znaczące zyski rynek.
Działania z zakresu Public Relations są zawsze konieczne na etapie wprowadzania nowego
produktu, o czym doskonale wiedzą producenci gier komputerowych oraz konsolowych.
Wszelkie czynności w obszarze Public Relations opierają się głównie na użyciu odpowiednio
dobranych technik oraz instrumentów, przy wykorzystaniu wszelkich możliwych
środków, których zadaniem jest umożliwienie kształtowania i pozyskania przychylności opinii
publicznej. Na potrzeby realizacji celu artykułu, przeprowadzono badania ankietowe na
próbie 71 celowych respondentów przy wykorzystaniu kwestionariusza ankiety, umieszczonego
na forum dla graczy. Na podstawie przeprowadzonych badań sformułowano stosowne
wnioski i zalecenia dla branży.
Kolekcje
- Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.