Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKopeć, Katarzyna
dc.date.accessioned2018-02-14T10:32:32Z
dc.date.available2018-02-14T10:32:32Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-83-64275-60-9
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14569
dc.description.abstractKsiążka Katarzyny Kopeć dotyczy zagadnienia zaangażowania przedsiębiorstw we wsparcie dla kultury. Autorka przeprowadziła swoją analizę z dwóch perspektyw. Pierwszą jest pozabudżetowe finansowanie kultury, ze szczególnym wskazaniem na jego narzędzia. Druga – i co należy podkreślić – dominująca to koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Na przecięciu tych perspektyw autorka ukazała zagadnienie wybrane w pracy jako kluczowe, czyli narzędzia pozabudżetowego finansowania kultury stosowane przez przedsiębiorstwa w ramach ich aktywności na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu. Temat pracy i przyjęcie takiej perspektywy badawczej zasługują na wysoką ocenę ze względu na swoją klarowność i aktualność. Powoli wychodząca z kryzysu Europa poszukuje nowych rozwiązań między innymi poprzez aktywizację pozabudżetowych źródeł finansowania kultury. Mówi się na ten temat wiele, ale raczej ogólnikowo. Tymczasem autorka dostarcza nam analizy szczegółowej i w dodatku osadzonej na solidnych fundamentach w postaci bardzo dobrego rozpoznania dwóch perspektyw badawczych. Zasadniczym celem pracy […] jest identyfikacja narzędzi pozabudżetowego finansowania kultury stosowanych w ramach koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Cele bezpośrednie to […] opracowanie studiów przypadków prezentujących zastosowanie tych narzędzi. Tak postawione zadanie zostało zrealizowane konsekwentnie i zgodnie z zasadą od ogółu do szczegółu. Powstała ciekawa mapa CSR w kulturze. Z recenzji prof. Doroty Ilczukpl
dc.language.isopl
dc.publisherLibronpl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectspołeczna odpowiedzialność biznesupl
dc.subjectfinansowanie kulturypl
dc.subjectpolityka kulturalnapl
dc.subjectfinansowanie pozabudżetowepl
dc.subjectfundacje korporacyjnepl
dc.subjectwolontariat korporacyjnypl
dc.subjectcorporate social responsibilityen
dc.subjectCSRen
dc.subjectfunding of cultureen
dc.subjectcorporate foundationsen
dc.subjectcorporate volunteeringen
dc.subjectcultural policyen
dc.subjectpayrollingen
dc.subjectmarketingen
dc.titleFinansowanie kultury w ramach społecznej odpowiedzialności biznesupl
dc.title.alternativeFunding of culture within CSRen
dc.typebookpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowiepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska