Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-19T06:33:17Z
dc.date.available2013-04-19T06:33:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Bohater w reklamie prasowej-raport badawczy, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1463
dc.description.abstractProjekt badawczy „Bohater w reklamie prasowej” wpisuje się w rozważania dotyczące roli bohatera w przekazie reklamowym. Głównym celem badawczym poniższego projektu naukowego była analiza ewolucji roli (również wizerunku) bohatera w reklamie prasowej. Nie chodziło tylko o prostą charakterystykę stosowanych wizerunków bohaterów w reklamie, ale o wskazanie prawidłowości w zastosowaniu poszczególnych wizerunków w zależności od kategorii produktowych, funkcji komunikacyjnych itp.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectreklamapl
dc.subjectprasapl
dc.subjectbohaterpl
dc.titleBohater w reklamie prasowej-raport badawczypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocjipl
dc.description.epersonAnna Kozłowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska