Show simple item record

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-19T20:26:04Z
dc.date.available2013-04-19T20:26:04Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Reklama. Od osobowości marki do osobowości konsumenta, w: A. Grzegorczyk (red.), Instrumenty kształtowania wizerunku marki, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2005pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1477
dc.description.abstractOpracowanie ma charakter analityczny, obejmuje podstawową wiedzę z zakresu reklamy i zachowań konsumpcyjnych, która posłuży do skonstruowania kilku podstawowych wniosków dotyczących współczesnych form budowania przekazu reklamowego, opartych na związku, jaki zachodzi pomiędzy osobowością marki a osobowością konsumenta.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectreklamapl
dc.subjectmarkapl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectosobowośćpl
dc.titleReklama. Od osobowości marki do osobowości konsumentapl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocjipl
dc.description.epersonAnna Kozłowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska