Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-19T20:26:04Z
dc.date.available2013-04-19T20:26:04Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Reklama. Od osobowości marki do osobowości konsumenta, w: A. Grzegorczyk (red.), Instrumenty kształtowania wizerunku marki, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2005pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1477
dc.description.abstractOpracowanie ma charakter analityczny, obejmuje podstawową wiedzę z zakresu reklamy i zachowań konsumpcyjnych, która posłuży do skonstruowania kilku podstawowych wniosków dotyczących współczesnych form budowania przekazu reklamowego, opartych na związku, jaki zachodzi pomiędzy osobowością marki a osobowością konsumenta.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectreklamapl
dc.subjectmarkapl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectosobowośćpl
dc.titleReklama. Od osobowości marki do osobowości konsumentapl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocjipl
dc.description.epersonAnna Kozłowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska