Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-19T20:27:44Z
dc.date.available2013-04-19T20:27:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej kosmetyków, Studia i Prace. Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego, Warszawa 2011, nr 2 (6)
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1478
dc.description.abstractCelem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod kątem wykorzystania wizerunku kobiety dojrzałej, takie podejście do tematu jest wynikiem zwyczajowego określania kobiety w średnim okresie swego życia jako kobiety dojrzałej. Warto zaznaczyć, że przedmiotem analizy treści były przekazy reklamowe zamieszczone na całej stronie, na dwóch lub większej liczbie stron oraz tzw. rozkładówki. Dzięki analizie komunikatów reklamowych można określić, czy sposób prezentowania kobiety dojrzałej oraz odwoływanie się do wieku w reklamie sprzyja tworzeniu ich pozytywnego czy negatywnego wizerunku w mediach.pl_PL
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectwizerunek kobietypl
dc.subjectkobietapl
dc.titleWizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej kosmetykówpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawie
dc.description.epersonAnna Kozłowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska