Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWszołek, Mariusz
dc.date.accessioned2018-03-16T15:05:13Z
dc.date.available2018-03-16T15:05:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14947
dc.description.abstractW ramach niniejszego artykułu będą mnie interesowały przede wszystkim scenariusze komunikacyjne mające swoją reprezentację w postaci scenariuszy autoprezentacyjnych, a zatem przestrzeń i możliwości komunikacyjnej autoprezentacji (autoprezentacji osoby) z użyciem języka i bez zewnętrznej ingerencji środowiskowej w postaci narzuconego scenariusza komunikacyjnego. Innymi słowy, relewantne dla mnie staje się doprowadzenie do takiej sytuacji badawczej, w której uczestnicy komunikacji nie narzucają sobie wzajemnie – świadomie lub też nieświadomie – koncepcji mówienia o sobie. W przedstawionych badaniach interesuje mnie głównie możliwość występowania scenariusza autoprezentacyjnego na poziomie pojedynczego systemu kognitywnego. Przedstawione wyniki pokazują ograniczoną i bardzo spójną grupę kategorii komunikacyjnych, które odpowiadają za produkowanie się scenariusza komunikacyjnego. Widoczny jest również fakt, że scenariusz autoprezentacyjny jest ograniczony do maksymalnie dwóch, trzech sekwencji, np. „jestem–lubię". Można stwierdzić, że scenariusz komunikacyjny autoprezentacji jest sytuacją typową o względnie dużej przewidywalności.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo LIBRONpl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcommunication designpl
dc.subjectprojektowanie komunikacjipl
dc.subjectbadanie komunikacjipl
dc.subjectbadanie wizerunkupl
dc.subjectbadanie konstruktówpl
dc.subjectkomunikacja społecznapl
dc.subjectkonstruktywizmpl
dc.subjectinformation designpl
dc.subjectcorporate identitypl
dc.subjectdesign tożsamościpl
dc.subjectproduct designpl
dc.subjectdesign opakowańpl
dc.subjectprocedury normalizacyjnepl
dc.subjectnormalnośćpl
dc.subjectstyle życiapl
dc.subjectlifestylepl
dc.subjectteoria komunikacjipl
dc.subjectdyskurs wizualnypl
dc.subjectestetykapl
dc.subjectteoria społeczeństwapl
dc.subjectscenariusz komunikacyjnypl
dc.subjectsytuacja komunikacyjnapl
dc.subjectdyskurspl
dc.subjectdesignpl
dc.subjectprojektowaniepl
dc.subjectreklamapl
dc.titleScenariusze autoprezentacyjne w kulturze polskiejpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Wrocławskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska