Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWszołek, Mariusz
dc.date.accessioned2018-03-20T11:20:06Z
dc.date.available2018-03-20T11:20:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14980
dc.description.abstractW niniejszym artykule omawiam dwa zasadniczo różne podejścia do procesu projektowego w ramach działalności reklamowej reprezentowane przez Davida Ogilvy'ego i George'a Loisa. Przytoczone w artykule przykłady przyjmuję jako egzemplifikacje szerszych praktyk projektowych, koncentrujących swoją uwagę na wewnątrzsystemowym ujęciu narracji reklamowej. Omawiane podejścia do praktyki reklamowej śmiało można zakwalifikować do pojęcia kultury organizacji, które rozumiem tutaj jako autopoietyczny system komunikacji wewnątrz organizacji.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo LIBRONpl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcommunication designpl
dc.subjectprojektowanie komunikacjipl
dc.subjectbadanie komunikacjipl
dc.subjectbadanie wizerunkupl
dc.subjectbadanie konstruktówpl
dc.subjectkomunikacja społecznapl
dc.subjectkonstruktywizmpl
dc.subjectinformation designpl
dc.subjectcorporate identitypl
dc.subjectdesign tożsamościpl
dc.subjectproduct designpl
dc.subjectdesign opakowańpl
dc.subjectprocedury normalizacyjnepl
dc.subjectnormalnośćpl
dc.subjectstyle życiapl
dc.subjectlifestylepl
dc.subjectteoria komunikacjipl
dc.subjectdyskurs wizualnypl
dc.subjectestetykapl
dc.subjectteoria społeczeństwapl
dc.subjectscenariusz komunikacyjnypl
dc.subjectsytuacja komunikacyjnapl
dc.subjectdyskurspl
dc.subjectdesignpl
dc.subjectprojektowaniepl
dc.subjectreklamapl
dc.titleO dwóch dyskursach mówienia o reklamiepl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Wrocławskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska