Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPlichta, Piotr
dc.date.accessioned2013-04-21T19:15:36Z
dc.date.available2013-04-21T19:15:36Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationPlichta P. (2012). Przygotowanie nauczycieli do edukacji włączającej-kontekst europejski w: Dorota Podgórska-Jachnik (red.), Dobre praktyki pedagogiczne szansą innowacyjnej edukacji, Wydawnictwo Naukowe WSP w Łodzi, Łódźpl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1503
dc.description.abstractRozdział ten poświęcony jest potrzebie przygotowania nauczycieli do wyzwań jakie niesie edukacja włączająca. Tekst zawiera przegląd piśmiennictwa europejskiego jak i krajowego w przedmiotowym zakresie (m.in. kwestie formalno-prawne, definicyjne, modele kształcenia kompetencji nauczycielskich, przykłady dobrych praktyk). Na tej podstawie autor dokonuje refleksji dotyczącej potrzeby adekwatnego przygotowania nauczycieli oraz postulowanego stanu w obszarze inkluzji edukacyjnej i refleksji nad nią.pl
dc.description.sponsorshipUE, EFS, Kapitał Ludzki - Partnerzy: WSP w Łodzi i UMŁpl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe WSP w Łodzi, Łódźpl
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/Projektu dofinansowany przez EFS „Praktyka na miarę szyta. Program praktyk pedagogicznych podnoszących jakość kształcenia w zawodzie nauczyciela″ 2010-2012pl
dc.titlePrzygotowanie nauczycieli do edukacji włączającej-kontekst europejskipl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.description.epersonPiotr Plichta


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord