Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorHachaj, Justyna
dc.date.accessioned2018-04-19T07:57:09Z
dc.date.available2018-04-19T07:57:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn9788375832068
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/15137
dc.description.abstractDzisiejsze media to coś więcej niż wiadomości, publicystyka i rozrywka, to system kształtujący wartości. W artykule skupiono się na prasie kobiecej i przekazywanych przez nią wartościach. Przedmiotem analizy były wartości i style życia promowane za pośrednictwem tytułów zamieszczonych na okładkach czasopisma „Twój Styl” – najpopularniejszego obecnie wśród kobiet. Na podstawie wyników skonstruowano ogólny zarys wartości przekazywanych kobietom na okładkach analizowanego miesięcznika.pl
dc.description.abstractToday‘s mass media provide more than news, current affairs and entertainment. This is a formative value system. This paper focuses on women‘s magazines and the values they promote. The object of analysis were values and lifestyles promoted with titles put on covers of ―Your Style – presently the most popular women‘s magazine. The findings are presented in the form of an outline of values passed on by the analyzed monthly‘s covers.en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo SGGWpl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectprasa kobiecapl
dc.titleAnaliza treści tematów z okładek „Twojego Stylu”pl
dc.typebookPartpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawiepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska